Sam Smith och Foster The People

En helt vanlig vecka. Eller inte. Detta verkar vara startveckan för nya releaser. Äntligen har julmusikens anda flytt och skivbolgaen levererar återigen ny musik! Shakira feat Rihanna. Foster The People. Enrique Iglesias feat Pitbull. Sam Smith. Den sistnämnda är redan en favorit, både för mig privat och redaktionellt på WiMP.
 
 
Pumped Up Kicks höll jag varmt om hjärtat för två år sedan så givetvis tog jag några glädjeskutt när jag fick höra att en ny platta var på g. Här är första singeln Coming Of Age. Inte kanske vad jag förväntat mig - men vad gör det när jag gillare! Lite The Killers blandat med The Royal Concept. Och helt ärligt - vem tackar nej till det? 
 
 
Passar på att bjuda på en Sam Smith-cover på Bruno Mars When I Was Your Man. Bara för att ni ska se vilken musikalisk skönhet detta är. 
 

Kommentarer
Postat av: Enver

String of Sounds ny låt, "Smudge". Kan ni recensera den?

Hej hej, vi är String of Sounds, har precis släppt den här, indie, akustisk pop.
Den har fått väldigt bra kritik, så vi vore tacksamma :-)

Här är den:

http://open.spotify.com/track/2F2o1D77rzTC8sWsJxMTsg

Tack i förhand,
String of Sounds.


Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0