När du skräms av och älskar utveckling - samtidigt

Jag tänkte fortsätta på det här temat att göra sådant som skrämmer oss för att utvecklas. För ett år sen hade jag precis blivit klar med min kandidatuppsats och då kunde jag vara stressad över en presentation för sex av mina klasskompisar. För fyra månader sen var det läskigt att välkomna och presentera på WiMP Live Sessions. För två månader sen var det läskigt att intervjua en svensk artist över telefon. Idag ska jag göra min andra telefonintervju med en internationell artist - som betyder något för mig personligen. Och det är lite läskigt. Men mer om det senare.
 
Idag publicerade jag en intervju med den amerikanska sångerskan Christina Perri - min första intervju med en internationell artist. Jag är nöjd med den intervjun men är väldigt redo att ta steget upp och ställa ännu bättre frågor och bli ännu mer säker. Hur som helst så känns det coolt när man får se sitt arbete på Aftonbladets första sida. Vågar inte ens tänka på hur många som besöker Aftonbladets hemsida varje dag.. 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0