Intervju med De Vet Du & Sirena.

Har extremt mycket energi men av någon anledning så går allt i snigelfart. Stirrar in i skärmen med gudlfisk-minne "Vad gör jag nu? Vad skulle jag göra? Vad är det där? Vad håller jag på med?" Tog en tidig lunch och för en gångs skull tog jag en paus från mitt lilla bås med digitala atribut. Istället satte jag mig med en riktig papperstidning och mumsade på den lunchlåda jag hade med - att äta ute varje dag är överskattat. Dyrt och tappar snabbt charmen.
 
Tänkte bjuda på mig själv och visa upp vad jag gjort på jobbet den senaste tiden. Här är en intervju med De Vet Du. Det var den första filmade intervju jag höll i helt själv. Först satt vi på ett hotell men direkt när intervjun var klar blev vi utvisade och fick inte använda materialet. Oops. Gör om, gör rätt. Dock var det svårt att göra en repris av intervjufrågorn så fick improvisera fram nya frågor.. Den andra intervjun gjorde jag med Sirena och den gick mycket bättre! 
 
    
 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0