Alla mina låtar handlar om dig

Efter ett tjusigt möte i Norrköping sitter jag och chefen på The Lamp Hotel (så fint hotell!) och inväntar vårt tåg. Kör lite mail-pingis och städar upp i inkorgen. Det där med att ha möten skapar oftast kaos i mailen.. Hursomhelst. Veronica Maggio. Alltså. Vilken fantastisk människa! Tror konserten höll på i nära två timmar och då var det glädje i varenda sekund. Hit på hit på hit. Det var uppenbart äkta. Kanske var kvällen extra speciell för mig då jag fick med mina bästa tjejer + att jag återigen träffade min fina Sandra, som jag inte träffat på över ett halvår..! Avslutade kvällen i en uppsalasäng med knäckisar och nattsnack med Emelie. 
 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0