Nu går flytten!

Idag är dagen då jag flyttar. På riktigt. Jag har bott i Barcelona, Hultsfred, Kalmar, Söder och Gröndal. Nu är det dags att flytta hemifrån på riktigt. Inga tillfälliga lösningar inte - och det känns så bra! Längtar tills alla saker är på plats och jag kan sätta mig i soffan med massa tända ljus och tänka "jaha, välkommen hem Felizia." Tänker mig att jag säger det högt för mig själv med samma röst som Ty Pennington använder i "Extreme Home Makeover". Och utan alla knäppa inredningsdetaljer..
 
 
Vill passa på att säga hur mycket bra musik som släppts i dagarna. Trots denna ständiga Mello-hets så finns det tappra musiker som skippar det där. Här är en liten teaser på allt bra. Gör ett ordentligt musik-tips-inlägg senare :)
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0