Morgondejter

Godmorgon. Jag hade världens godaste morgon. När klockan ringer 06.00 och en precis lyckats få den perfekta temperaturen i sängen och pojkvännen pussar dig i nacken, ja då känns det tufft. Men efter att snoozen kickat igång så är det bara att inse - det blir inte bättre för att du somnar om. Väskan var redan packad så det var bara att gnugga gaddarna med skum och dra på träningskläderna. 
 
Detta hade så klart bara funkat i praktiken om jag inte bokat in en träning-och-frukost-dejt med Malou. 50 minuter fylld av intervaller, töj, böj och kramp så satt vi med varsin kaffe på Elins jobb Svarta Lådan. Morgondejter kan vara något av de bästa. Här står jag nu på min lilla arbetsplats med massa energi som är resultatet av de endorfiner jag kammat hem efter vänner, träning och en bra frukost.  
 
En gammal morgondate med Elin, Joanna och Tone <3

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0