Show Case

 
 
Efter jag slutfört mitt uppdrag på WiMP Live Sessions tackade jag mina fina tekniker och artisten för en grym kväll. Sedan tog jag Malous höger hand och Björns vänsterarm och traskade till Södra Teatern där Sony Music hade arrangerat ett show case. Missade dessvärre First Aid Kit men hann njuta av Raleigh Ritchie, Emilie Nicholas och Marlene. Raleigh Ritchi var helt klart kvällens höjdpunkt och många var rejält exalterade över att se gitarristen som är med i Game of Thrones.
  
 
 
Fick fem stadiga timmars sömn men känner mig piggare än någonsin. Åkte en timme tidigare till jobbet och lapade sol när jag valde att strunta i tunnelbanan och istället promenera till jobbet från Hornstull. Samtidigt ringde jag min farmor för att förhöra henne om vår släkthistoria. I påskas visades en dokumentär om min farmors farfar - Ernest Thiel, en av dåtidens rikaste bankirer. Jag hade ingen aning om denna man och är nu så extremt nyfiken på vad mer som döljer sig i min släkt! 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0