Repeat of the week

Känner att det är dags att bjuda på en musikbomb. Repeat of the week som jag gärna kallar det. Både nytt och gammalt, lugnt och hetsigt.
 
 
Den här rösten. Mums. Inte speciellt ny och förstår inte riktig hur denna kan ha undgått mig. Nu när jag hittat dig så släpper jag dig ej. Ses på Way Out West i sommar!
 
 
För två veckor sen togs den här upp på P3s spellista och sedan dess har jag spelat den här. Härlig på alla sätt och vis.
 
 
 
Någon som inte känner till Kygo? Nej tänkte väl det. Helt plötsligt förvandlades alla bra låtar till Kygo-remixer och egentligen så kan jag inte förvänta mig någon större överraskning eftersom alla låter likadana. Men let's face it - han har hittat ett riktigt skönt sound som gärna får pryda sommaren 2014. 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0