En favorit i repris

Jag har skrivit om denna duo miljontals gånger, om jag får överdriva. Jag hade precis förälskat mig i Max Elto när jag fick veta att min kollega Karin hade bokat dem till WiMP Live Sessions. Givetvis hade jag en konferens i Oslo samma dag, och inte nog med det så hade jag bokat in City & Colours-konserten samma tid. Jag var fast besluten om att inte missa detta. Jag lyckades övertala min vän om att tiden som står på konsertbiljetter aldrig stämmer och oavsett vilket förband som spelade så var Max Elto en bättre uppvärmning. Story Hotel har nog aldrig varit i en sådan hypnotisk stämning som när spelningen gick igång. Efter första låten vände jag mig om till Johanna för att säga något i stil med "Förlåt, men jag måste höra en låt till", men det behövdes inte. Johanna stirrade in i mina ögon och drog mig närmare henne och sa "Det här är typ det bästa jag sett". Jag tror inte någon annan som var där varken kunde eller ville säga emot henne. Och ja, vi missade några minuter av City & Colours-konserten..
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0