Den där energin jag plockade upp i Köpenhamn

För två veckor sedan klev jag av tåget i ett blåsigt Köpenhamn. V behövde en resa med nya vyer, nya äventyr, nya ansikten, nya drinkar, nya promenadstråk, men framförallt ny energi. Vi båda hittade vad vi sökte, på flera nivåer och vi återvände med ännu mer insikt om vad vi vill göra. 
 
Efter att ha besökt en second hand blev vi stoppade. En man gick i snabb takt emot oss och sa; "Jag har väntat på er". Han förklarade att han jobbade med en stor modeblogg i Amsterdam och undrade om han fick ta några bilder på oss. Gapskrattet var på väg fram men jag insåg att han var seriös och istället bubblade ett fniss upp inom mig. Självförtroendet klättrade några steg och här är bilden som förevigar det ögonblicket. Se fler bilder här!
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0