Vad gör jag nu?

Okej, som jag lovade; här kommer en liten historia om vad jag gör.

Den här våren har varit allt annat än enkelspårig, lugn, behaglig och säker. Den har gått från student i Kalmar till mångsysslare i Stockholm. Jag började på ett hemskt arbete där jag vantrivdes något otroligt. Men vad ska man göra när man behöver pengar..?! Eftersom jag bara läser på halvfart nu innan examen så behövde jag ett extrajobb. Samtidigt som detta praktiserar jag på världens bästa The Artist House, som är ett 360-bolag (management och skivbolag i ett bolag). Känner verkligen att jag nått ditt jag vill - jobba med duktiga människor, talangfulla artister och vi kan tillsammans göra något utanför de traditionella skivbolagens områden. Jag älskar konceptet som The Artist House jobbar efter och känner att drömmen om att jobba som manager på heltid inte är långt borta nu! Samtidigt som jag gör det här har jag precis påbörjat en konsultanställning på Aftonbladet där jag jobbar med projekt - mestadels Rockbjörnen. 
 
'
Daff och Johan från The Artist House lär sig om swag av The Fooo.
 
The Fooo filmades i Kungsträdgården!
The Fooo och Ulrik gigade på Grand Hotell.
Så där ja, en liten redovisning av vad jag gör. Sitter nu på Aftnbladet och har precis slängt i mig lunch. Dags att jobba vidare!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0