Pics of the last weeks

En efterfest med Cronja, Jona & Marcus
Startade en kväll på Utes
Malou & jag på Kinggalan.
Marcus bjöd på Hockey-VM, Sverige-Danmark.
Skulle bara köpa lunch med Omar.. :)
Fotosession med The Fooo & Thilda&MIra
Senaste onsdagen åt jag, Cronja & Malou middag innan vi rusade i spöregn till f12.
Min bättre hälft och jag på f12.
Fina Marcus körde några vocals.
Malousan & jag i onsdags.
Ett uttryck som gör mig lycklig.
Jag crashade Anna & Cronjas söndags-brunch.
Joanna & Felix.
Lördagen startade vi med förfest á la Josh Groban style. You Raise Me Up....!!
Mina hjärtan
Jag på f12.
500 days of summer.
Joanna, Cronja, jag & Mimmi innan trädgårn.
 
 
Härliga veckor!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0