Hey, my name is whatever you call me

Vissa saker får jag inte nog av. Det går alltid i perioder och nu är det dessa låtar. 
 
Den här går verkligen på ett evigt repeat. Idag började jag lyssna på den när jag gick hemifrån och slutade inte förrän jag kom fram till kontoret. Eftersom det var förseningar tog deet 1,5h.. hehe, JAG FÅR INTE NOG.
'
 
Blir inte mer sommarkänslor än det här. Jag vill bli lullig. Jag vill have some cuddle. Jag vill gapskratta. Jag vill dansa sensuellt. Jag vill nakenbada. 
 
Johan visade denna man för mig med orden "det här gillar du Felizia." Och OM JAG GÖR. Detta är musik som jag verkligen kan dientifiera mig med. Fantastiskt bra! 
 
Den här duon kommer bli stor. Det finns inget annat än succé över detta. Magiskt. 
 
Slutligen måste jag blogga om den här igen. Jag och C låg hela söndagen på hennes balkong omsvepta av täcken, kuddar och den här låten. Det fanns inga alternativ till den. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0