Monday morning

Äntligen. Är igång med plugget. Praktiken är så otroligt mycket roligare att jag gör allt för att skippa plugget. Dock kom jag på att praktiken inte börjat officiellt och att jag lovat mig själv att i princip vara klar med plugget när jag sätter nycklarna i låset till praktiken.. Därför sitter jag nu på Coffehouse by George och trycker på tangenterna. Har en vecka på mig nu, med överseende för påsken och några praktiktimmar..
 
 
 
Helgen var underbar. Fredagen spenderade jag med min syster, Jennifer och Malou på Story Hotel. Maverick spelade några låtar och vi varvade öl med fireball. På lördagen var jag med i studion och efteråt pustade vi ut med några glas vin. När sällskapet drog till Boquerian mötte jag upp Atena och Ida och tog ett glas. Men gäsparna tog överhand och jag insåg att det var dags för mig att åka hem. Vaknade upp relativt tidigt och åkte in till danslokalen i några timmar. Underbar helg. Kvällen avslutades med en promenad på 16 km.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0