Behind the scenes

Helgen var en Gott och blandat-påse. Lite av en new edition skulle jag vilja påstå. Jobbade på Münchenbryggeriet både fredag och lördag natt. Lördag dag spenderades tillsammans med Daff och några andra fina typer i studion. Sedan begav jag mig till jobbet och var med om ett intensivt pass i en stressig miljö. Hädanefter kommer jag verkligen tänka mig för innan jag skriker på garderobspersonalen. Sedan sov jag fyra timmar för att skynda mig iväg och träffa Daff och de andra för att spela in musikvideon. Tåget har börjat rulla och det är bara att hålla sig kvar! 
 
En dag är mitt team så stort! Beyonce är förövrigt så sjukt vacker på alla sätt!
 
 
Nu har jag precis skickat in min litteraturrapport för projektledningen så i veckan ska jag börja på nästa moment som jag tror kan bli ganska kul. Det går ut på att man ska arrangera ett event (surprise)! Men nu ska jag sova för att imorgon äta lunch med min storasyster och systerson + vara barnvakt! :)
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0