Bara Vi

Igår mötte jag upp saknade Elin som äntligen kommit hem från alperna. Var så otroligt skönt att trffa henne igen och jag kände hur hela jag kunde bli mig själv igen. Vissa människor ska man verkligen hålla fast vid! Senare på kvällen mötte jag upp Atena, Ingela och Sara på Bara Vi och körde musikquiz. Drack något glas och letade svaren till frågorna medan livebandet briljerade! Riktigt trevlig kväll! 
 
Nu ska jag äta frukost och sen plugga. Ikväll vankas det jobb på Münchenbryggeriet då Above & Beyond spelar. Kommer ni ihåg att jag för några veckor sedan skrev om Jeremy Olander? Han är support för kvällen och jag hoppas få se en glimt av honom! 03.30 stämplar jag ut i natt..
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0