Ride

Hey lovely ones.
 
 
Startade dagen med frukost i sängen och pluggade. Sen gick jag till gymmet och testade ännu ett nytt pass - ABSolution. Sats har verkligen fått in många nya bra pass som är korta med explosiva. Känns i hela kroppen! Sen tog jag en promenad, pratade med Rebecca och åt lunch. Efter alldeles för många timmars slapp så ska jag ta tag i ännu mer plugg. Sen ikväll lovar jag en mer ordentlig musikrelaterad update. Festivalerna har börjat leverera - KUL!
 
 
Min absoluta favvolåt just nu! Lana Del Rey kommer till Sverige i April och har en spelning på Annexet. Den är tyvärr slutsåld så jag ska leta biljetter på blocket! 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0