Motorhead

Igår hängde jag på Spitfire med grabbarna i bandet Centimeter. Vi började med att gå igenom min roll som deras manager och hur framtiden ser ut. Var en riktigt trevlig kväll med öl och musiksnack! Ska bli så jävla kul att börja jobba med dem! Här är deras första singel Motorhead. Den här låten är riktigt bra men videon är ju bara tokgrym och passar låten så sjukt bra! Nu gäller det att boka spelningar åt bandet och få ut dem i Sverige. 
 
 
 
Nu ska jag snart iväg och träffa Marie, Charlotta och Viktoria som jag jobbade med på Rockbjörnen och Aftonbladet. Känner jag dessa damer rätt så blir det en kväll fylld med killsnacka och skvaller! Efter det ska jag hem till Tone och vinka farväl. Usch vill verkligen inte tänka på det...

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0