Miriam Bryant

Blev en rekordsnabb mailbombning och nu ska jag bara kasta på mig lite kläder och sen åka till stan. Blir lite shopping med Joanna och Elin. Eller ja, fönstershopping för min del. Hej fattig tjej.
 
Här är iaf en grymt bra låt! Miriam Bryant spelade för några veckor sedan på WiMP Session på Story Hotel. Bodde fortfarande i Kalmar då och hade inte möjlighet att gå dit. Tycker den här låten är riktigt skön. Kanske dömde jag för fort av omslaget till singeln, det var absolut ingen sådan här låt jag förväntade mig. Hon förtjänar absolut uppmärksamhet vilket många andra verkar hålla med om då hon förutspås bli 2013's mäktigaste kvinna. Push Play är Girl Power på ett positivit sätt.
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0