Lyckorus

Dags för ett sådant där inlägg med touch av lyckorus. Nyss har jag haft möte med bandet. Vänta! Har jag berättat det? Nä jag tror inte det. Jag har påbörjat ett samarbete med ett band. The So'Mores heter dem och deras debutsingel släpps den 27 januari på Spotify :) Samarbetet är väldigt färskt så kan inte uttala mig om det än. Det enda jag kan säga är att jag är otroligt glad och stolt över mig. Inte nog med att jag har höga ambitioner, utan jag känner mig extremt lycklig när jag ägnar tid åt såna här arbeten! 
 
Lyckoruset kommer även av tanken på att jag har två möten på torsdag. Det första är med en projektledare för event på ett stort nöjesföretag som jag träffade när jag praktiserade på Rockbjörnen. Möte nummer två på torsdag blev bestämt väldigt spontant. Jag bestämde mig för att gå på År&Dar's spelning på Obaren vilket resulterade i en konversation som slutade i ett möte med ett nystartat musikrelaterat bolag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandras Matkrypin

Åh, va härligt! Så roligt med nytt band och spännande möten :) Jag håller tummarna som vanligt och längtar till att få höra hur det går :) Kram!

Svar: Tack vännen! Alla tummar behövs! Förväntar mig att du kommer på deras spelningar också! ;)
Felizia Uggla

2013-01-22 @ 09:16:16
URL: http://www.sandrasmatkrypin.se
Postat av: Atena

Heja heja dig! Kör hårt å lycka till! :)

Svar: Men tack fina du!
Felizia Uggla

2013-01-22 @ 23:29:39
URL: http://atenab.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0