Jag kallar mig manager

Haha, ser att jag hade så bråttom att jag postade ut ett svårbegripligt inlägg.. Hur som helst. Jag träffade upp sångaren och gitarristen ur det svenska bandet Centimeter på Scandic Malmen. Efter tre timmar hade vi utbytt information om varandra och det där lyckoruset infann sig! Bandet har hållt på i nästan 10 år men är nu redo att satsa stort och jag är så extremt nöjd att jag får vara med och göra allt som står i min makt (och självklart lite mer än så!) för att bandet ska nå stora framgångar! Deras första singel från nya albumet släpps inom en snar framtid. Självklart ska jag ta med er på resan! 
 
 
OCH - Idag släpps The So'Mores första singel och så fort den landar på Spotify ska jag berätta :) Nu ska jag göra mindra roliga saker - dammsuga. 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0