Hej då fina Tone

Nu har min lilla Tone åkt till Australien. Efter min AW med tjejerna från Aftonbladet igår så åkte jag hem till Tone. På vägen dit lyssnade jag på Ingen kunde röra oss med Kent och jag kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna. Väl hemma hos Tone blev jag så ledsen att jag fick svårt att andas.. Fick inte fram ett enda ord och tjejerna trodde någon hade dött, hehe.. Har inte velat inse att jag inte kommer kunna träffa henne hela tiden och leva som en liten familj som vi gjort! Och det var nog när jag väl insåg det som det blev för mycket på en och samma gång. Otroligt, fantastiskt, att man kan ha så mycket känslor för en vän.
 
 
Kom nyss hem efter 2 timmar på gymmet. FY FAN. Det var extremt tungt och knner mig så nöjd som pushade mig till det yttersta. Kanske kom lite ur energin från anställningsintervjun. Fick nämligen jobb på München-Bryggeriet! Vill numera kalla mig för mångsysslare: nu pluggar jag en distanskurs, är manager för två band och jobbar på München-Bryggeriet :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandras Matkrypin

Grattis! Va häftigt :) Vad ska du göra där och hur många timmar är du anställd på? :) Kram!

Svar: Tack kära du! Jag jobbar på timmar och kör garderob/servitris/värdinna/etc.
Felizia Uggla

2013-02-01 @ 08:48:13
URL: http://www.sandrasmatkrypin.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0