Event på Fotografiska

Ikväll ska jag minsann ut och dansa med käraste Tone och Josefine. Ett event på Fotografiska som låter som något jag behöver. Men oavsett vad - en utekväll i Stockholm med dessa två damer kan inte bli annat än ett perfekt slut för denna gång. När morgondagens ljus uppdagas tar jag bussen ner till Linköping där jag ska träffa ett band och se om vi kan starta ett samarbete. Efter det blir det Kalmar i några dagar. Avsluta C-uppsatsen, packa ihop mitt liv och återvända till Stockholm. Hallelujah. 
 
Lite mangobellinis skulle inte sitta fel. Enligt en man ska det vara min favoritdrink.. "Man ser det på dig liksom."

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0