År&Dar

Gårdagen var fantastisk! Mötte upp Joanna, letade upp Obaren gick in och möttes av en stor kram av David. Sedan tryckte vi in oss i ett hörn tillsammans med min kusin Emelie och hennes stora familj som tydligen också hade hittat dit. Det visade sig att hennes syster är tillsammans med sångaren i bandet, Adam. Spelningen var otroligt bra och detta är verkligen ett härligt liveband med mycket energi. Det var tydligt att bandet älskar sin musik och de kastar kärlek över sin publik! David, som jobbar med År&Dar, nämnde att han var stolt som en far - med rätta! 
 
 
Idag har jag haft mina två första möten som har peppat igång mig ännu mer! Jag blir så otålig och vill bara hänga av mig jackan, kasta upp datorn och köra igång med arbetet. Jag vill så extremt mycket och det känns inte som jag kan vänta en dag till! Speciellt inte när man träffar härliga musikmänniskor som avslöjar sådant man egentligen inte ska veta! Sen är ju kontorsmiljön så cool med alla guld- och platinaskivor som bara skriker succé! Men så länge tar jag all min energi och vilja och kastar över The So'Mores!
 
Imorgon fortsätter möte nummer tre med en manager som jag träffade på Warner i våras. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0