11 januari

Jag glömmer alltid bort hur länge vintern håller i sig i Sverige. Efter jul så är jag mer än klar med snön. Ska den uppsakattas så ska det vara i stugan på landet eller på en skidort. Kollar nu på att belöna mig i februari eller mars med en resa. Problemet är bara att om jag ska åka till ett varmt land så blir det lite dyrare än jag har råd med. Därför funderar jag på att boka en flystol till en europeisk storstad. Bara det är lite varmare än nollgradigt så blir jag nog nöjd. Och bara tanken på ett miljöbyte gör mig glad.
 
Marseille.
Madrid.
Prag.
Paris.
Venedig.
Berlin.
 
Nu ska jag fortsätta med c-uppsatsen. Heja heja.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0