the artist house

Åh. Där försvann jag. Nu tillbaka. Fyllde 23 igår och har firat med familjen, ätit födelsedagsbrunch och druckit vin med min nyfunna energikälla Mimmi. Denna vecka har jag unnat mig sovmorgnar och slappa dagar. Vet inte om detta är orsaken till att jag nu blivit sjuk. Eller sjuk är väl dumt att kallas, men mina halsmandlar har svullnat upp (surprise) och jag känner mig hängig. 
 
En bild från min födelsedag
 
Hur som helst så lovade jag ju er en update från alla hemlighetsmakerier som hållt hus här på bloggen. Tre praktiktplatser dök upp från ingenstans och helt plötsligt hade jag chansen att välja. Det kändes helt fantastiskt men samtidigt ökade pressen på att välja rätt. I tisdags fattade jag ett beslut, efter många vändor och diskussioner med vänner och familj, och jag valde att göra min praktik på det relativt nystartade 360bolaget the artist house. Jag är övertaggad och så redo att visa branschen vad jag går för! 
 

Kommentarer
Postat av: Sandras Matkrypin

Spännande att läsa hur den nya praktiken är :) Du verkar ju helt klart redan ha gjort ett avtryck i branschen när du blir headhuntad hit och dit ;)

Svar: Men tack Sandra! :)
Felizia Uggla

2013-02-28 @ 07:35:17
URL: http://www.sandrasmatkrypin.se
Postat av: Ebba Lints

Hur var själva praktiken? vad fick du göra?
kram

2013-08-19 @ 14:47:38

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0