Tandläkarbesök

Fantastisk kväll med Cronja igår. Etablissemanget underhöll oss med livemusik och några glas vin. Det var som om ingen tid gått även om vi både gått igenom så mycket att vi inte längre är desamma som sist vi sågs. Visst är det underbart med vänner som det bara är enkelt med!? 
 
Imorse var jag hos tandläkaren. Var ju dags efter tre år utan ett enda besök. Tandläkaren berömde mig och sa att det är nästintill obefintligt med så bra tänder. Tandhygienisten sa att det var ett nöje att gräva i munnen på mig. Ja, men ett besök var tredje år verkar passa mig bra, hehe.. Nu ska jag köra igång med plugget tillsammans med denna nyhittade låt! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: linn

DEN LÅTEN ÄR AMAZING!!!!

2013-02-13 @ 12:24:01
URL: http://olssonlinn.blogg.se
Postat av: C

Gose!

2013-02-15 @ 19:27:28

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0