Stresshanteraren hitåt tack!

Det här med stress är något som inte försvinner. Det kommer finnas där sida vid sida medans tiden går. Har vaknat upp och insett att jag måste hitta ett sätt att handskas med den. Speciellt när jag vet att jag alltid kommer omge mig av tusen uppgifter samtidigt. Jag älskar ju att ha tusen bollar i luften samtidigt - och klara det! Samtidigt som stressen gör mig ont så finns det inget som kan göra mig så effektiv. Den liksom piskar mig i baken och ofta lyckas stressen omvandlas till energi! Bara något jag behövde få ur mig här.
 
Idag har jag äntligen fixat kurslitteraturen så jag kan sätta fart med projektledningen! Läsa läsa läsa och sen skriva lite. Idag ska jag fortsätta kontakta ett antal personer angående bokningar. Avslutar dagen med en träningsdate med Elin. Träningsvärken är brutal sen gårdagens mördarpass men jag längtar ändå!
 
Kör några musiktips senare! :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0