Kendrick Lamar på Münchenbriggeriet

Möte nummer ett. Sedan tusen känslor samtidigt. Ringde Cronja som alltid säger saker så hjärtat pumpar lugnare. Sedan satte jag mig på Coffehouse by George och skypade med Joanna. Samtalet bröts och jag skyndade iväg till möte nummer två. Hjärtat slog fortare ju närmare jag kom. Efter mötet var energin på topp och jag gick till Münchenbryggeriet för att jobba. Gästerna kom, Kendrick Lamar spelade, gästerna gick. Klick. Sen var passet över. Somnade till Gossip Girl. 
 

Kendrick Lamar på Münchenbryggeriet igår.
 
 
På tisdag måste jag ha fattat ett beslut och då kan jag berätta var jag kommer bygga min karriär.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0