De e dark nu

Idag hände något helt fantastiskt! Jag blev erbjuden praktik (utan att söka) av en av mina förebilder! Jag har varit som i ett lyckorus hela dagen och kan inte fatta att detta händer mig! Berättar mer när jag själv vet mer :)
 
Lunchen med Kalle var toppen! Åt på Rice, snackade minnen och framtiden. Mår alltid bra av den där killen! :) Sen tränade jag med Elin på Sats Liljeholmen. Sen åkte jag hem och tog tag i projektledningskursen. Måste verkligen hitta inspirationen (!) och tror att bästa sättet är att ta mig hemifrån. Sitta på fik eller bibliotek brukar löna sig! 
 
 
Den här låten dök upp på gymmet och jag gillar den faktiskt. Fastnade inte alls för den nr hon framförde den på P3Guld, men den växer och blir bara bättre och bättre! :)

Kommentarer
Postat av: Sandras Matkrypin

Spännande! Jag väntar med spänning på mer information :)

2013-02-07 @ 08:27:28
URL: http://www.sandrasmatkrypin.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0