Maverick på DigiListan!

Spenderade helgen på landet med mamma, Tomas, Joanna och Elin. Påskmat, låååångpromenader, korvgrillning, bakning, sovmorgnar och några soltimmar. Underbart och precis så som jag ville ha min påsk. Nu är jag tillbaka i Stockholm och praktiken har dragit igång. Känner mig extremt förväntansfull och nyfiken på framtiden. För helt ärligt så har jag ingen aning om hur dagar, veckor och månader som väntar mig kommer bli. Jag vet bara att det är en resa jag inte vill missa för något i världen.
 
Igår fick vi veta att Maverick nått DigiListans 14 plats! Så sjukt kul! Den här låten har fastnat i hjärtat hos både mig och mina tjejer. Gillar ni det?
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0