Just give me a reason

En längtans dag. Längtar till den dagen då allt arbete med skolan är klart. Jag längtar till den dagen då rektorn i Kalmarsalen ropar upp mitt namn och räcker över examensintyget. Jag längtar till den dagen då jag allt lyser grönt på Ladok. Jag längtar till den dagen då jag inte längre är praktikant. Jag längtar till den dagen då jag slipper  sitta 12 timmar i garderoben på Münchenbryggeriet. Jag längtar till den dagen då jag köper min första lägenhet.
 
I nuläget sveper jag en omeotståndligt god latte, pluggar, sammanställer listor och sköter flera sociala medie-konton. Här får ni något fint att lyssna på med en titel som passar mig väldigt bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh du fina, Allt det du längtar efter kommer att lösa sig...så småningom. Lite tålamod bara. Puss

Svar: Ja, det där med tålamod är ju inte min grej..
Felizia Uggla

2013-04-16 @ 16:47:27

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0