Forever doesn't live here anymore

Hej fredag. 
 
Två nätter i rad har jag haft sömnproblem. Varit sjukt trött men så fort jag lagt mig i sängen så har jag blivit alldels klarvaken. I natt låg jag vaken mellan 00.30-03.30 och gjorde absolut ingenting. Okej, bortsett från att jag beprövade det gamla knepet att gå upp och dricka ett glas mjölk. Funkade inte. Jag påverkas starkt av att inte få mina 7 timmars sömn och känner mig mer eller mindre som en zombie med stora påsar under ögonen. 
 
Igår blev det en 5-timmar lång AW på Friday's. Hela kvällen spelade de massa gamla hits, och då menar jag inte "gamla godingar från 80-talet". Utan mer The Kooks, Håkan Hellström och Moneybrother. Fastnade speciellt vid Marit Bergman. Lyssnade non-stop på albumet I think it's a rainbow på gymnasiet. Så på vägen hem väckte jag gamla minnen till liv med denna;
 
 

Kommentarer
Postat av: linn

AAAAH, den låten.. hur fantastisk är den inte?

Svar: Helt underbaaar. Hur kunde jag glömma bort den??
Felizia Uggla

2013-04-06 @ 00:19:08
URL: http://olssonlinn.blogg.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0