Annars får det vara

Oh jag vet. Ibland är jag fruktansvärt dålig på det här med vardagliga updates. Men det är faktiskt inte riktigt min grej. Har väldigt svårt att skriva om saker som inte berör mig, med tillhörande matbilder, träningsbilder mm. Musik är min grej och ibland kryddar jag med citat, ord direkt från det flummigaste hjärtat och vackra texter. En å annan partybild kan förekomma.. Fingrarna ska springa över tangentbordet utan att jag tänker på vad jag gör. Annars får det vara.
 
Kom nyss hem och ska redigera lite bilder, kontakta några spännande människor och sen somna till ljudet av Håkan Hellström. Ja, han är verkligen en favorit. Denna vackra man kan inte vara annat än älskad. Drömmens man. I morgon signerar han sin nya platta på Bengans i Stockholm. Jag och Atena tänkte svänga förbi, men vi båda inser att den tiden inte finns. De 24 timmar dagen erbjuder går till jobb, jobb, plugg, lite sömn och några bitar mat.
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0