Hemtenta check - ett steg närmre framtiden

Hemtentan är nu inskickad. I samma stund som jag skickade in den påbörjades nästa moment. Projekt: framtid. 2013 närmar sig med stormsteg och den medför ett stort frågetecken. I nuläget känns det inte så motiverat att åka till Zaragoza och göra en utbytestermin. Igår kväll gjorde jag en mind map över min framtid. Det svåra är att ta reda på vad man vill och sen faktiskt göra det. Hela livet har någon bestämt vad man ska göra. Grundskolan, gymnasiet, jobb, universitet.. Och nu när jag tar min examen och får göra det där som jag vill... ja då står det stilla i huvudet. Samtidigt som jag vill köra igång karriären och jobba så vill jag resa. Vem vet när man får tid att resa senare i livet.. AAAAH.
 
Nej, nu blir det en välförtjänt tripp till IKEA. Ska införskaffa nya kuddar. Har precis "lärt" mig sova med kudde och har "övat" med två plattisar. Nu är det dags att få två tjockisar i sängen! Sen blir det filmmys och middag med mina sambos. Har jag sagt att jag har världens bästa sambos (de två översta bilderna)? Skrattar löjligt mycket med dessa fina människor.
 
Jag & Sandra, Henke & Tobbe, Svenne & Andreas, Atena & Jessica.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0