Heja mig

Pluggat hela dagen. Tog en tupplur och drömde mardrömmar. Vet att det ahr och göra med att jag är väldigt stressad just nu. Jag lyckas tygla mina nerver och tar tag i saker! Just nu har jag ett kunskapstest som jag måste klara för att få registrera mig på kursen och få CSN. Det tar mycket tid och energi men det måste göras. Samtidigt så har jag ett grupparbete, praktikrapporter, praktik-avslutande och en hemtenta som ligger och lurar. Det enda positiva med att jag ahr så mycket att göra är att jag presterar bäst under press.
 
Igår hade jag och Jessica myskväll. Lagade middag och satt och pratade i timmar. Förra terminen var hon i Usa och innan dess hann vi bara träffas en gång. Det fantastiska är att det känns som vi känt varandra hela livet. Vi förstår varandra redan innan vi lärt känna varandra :)
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0