En paus i hemtentan

Det där med att försvinna några dagar är enkelt. Det där med att sedan komma tillbaka, det är svårt. Så mycket har hänt och när jag väl får tid till annat så prioriteras inte bloggen. Den lilla tid jag haft har gått till mat, sambos och sömn. Men här är jag.
 
Har haft mycket i skolan. Grupparbeten är något jag snart går i symbios med. Varenda kurs jag läst har inneburit minst ett grupparbete. Men denna gång gick det fantastiskt bra. Vi var lite sega i starten och fick göra mycket justeringar och omarbete för att föreläsaren skulle bli nöjd. När han sedan blev nöjd ville han visa detta för resten av kursdeltagarna. 4 av 9 grupper fick göra slutredovisningen och min grupp var en av dem. Hörde jag ett VG? Komsi komsi.
 
Redovisningen avslutades och hemtentan påbörjades. Imorgon klockan 12.00 ska den skickas in men mitt mål är idag vid 16.00. Senast! När den skickats in tänkte jag köra segerdansen och sen sova. 
 
Sandra hittar inspiration till hemtentan??
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0