You gotta love the covers

Det stämmer. Man påverkas av sin omgivning. Erkände lite skämmigt mitt skumma moment för Sandra. "Asså, jag låg i min säng.. med massa tända ljus och lyssnade på... Du måste finnas på ASHÖG volym.. Vad är det för fel på mig." Sandra hade gjort typ exakt likadant på andra sidan väggen.
 
Nu sitter vi på bibblan. Jag har extremt ont i armarna efter dagens Body Pump-pass. Bestämde mig för att öka alla vikter och det känns av nu i efterhand. Speciellt i mina klena armar som förhoppningsvis inte är så klena länge till! Hur som haver... Vi sitter och skriver på en rapport. Eller nja, vi gjorde det för ett tag sen. Nu lyssnar vi på alla möjliga variationer av megahitten Don't You Worry Child. Äckligt bra låt som man inte kan få nog av. Gillar den här väldigt mycket!
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0