Yoga

Jeklar vilken skön start på dagen! Vaknade 07.30, ploppade i linserna och tog på mig träningskläderna. Med SHM i lurarna gick jag till gymmet. Körde en uppvärmning på crosstrainern och sen tog jag mod till mig och testade på Yoga. Har alltid varit skeptisk till den sortens träning. Jag har alltid sett yoga som en-timmes-slöseri-när-man-kan-springa-sig-svettig-och-trött. När jag berättade det för mamma sa hon bara : "Det är en sån tanke som bevisar att du verkligen behöver yoga." Känner mig väldigt nöjd över att jag testade, och jag kan även säga att detta är något jag kommer prioritera i framtiden. Jag behöver komma ner i varv och leva i nuet!
 
Nu har jag pratat med mamma och ätit frukost - mitt nybakade bröd med leverpastej och gurka, ett kokt ägg plus proteinshake och té! Mumma! Det här brödet kan vara det godaste jag ätit :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas kloka fina gullnos <3

2012-10-11 @ 11:23:15

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0