Små rosa moln

Vilken fantastisk fredag. Fler sådana och mitt liv skulle vara som en dröm på rosa fluffiga moln. Efter att Nordic Club kört slut på min kropp med Body Pump gick jag hem till mitt härliga kollektiv. Gjorde en mumsig sallad, drack rödvin och kollade på X-factor. Sedan åkte 90-talsmusiken fram, "vem är jag"-lekar och ohämmade skratt. Här borde vi ha stannat hela kvällen men sedan kom vår taxi och tog oss ut. Utgången var inte i närheten av förfesten.
 
Har legat hela dagen och kollat på Grey's Anatomy. Nu tar vi tag i dagens stora plan - köpa ingredienser till vårt pizza-bak! 
 
 En bild som jag blir otroligt glad av från igår, Jag och Johannes som alldeles för ofta hamnar i baren med en tequila i handen. Tequila crew saknade sin tredje medlem Atena.
 

Kommentarer
Postat av: Atena

FINA NI! Jag blir också lycklig av bilden, känns skönt att ni håller ställningarna! Jag shottade fireball igår.. kändes fel ;) PUSS <3

Svar: Det vet du! Haha, helt fel! Tar igen det när du kommer tillbaka! :) <3
Felizia Uggla

2012-10-13 @ 16:37:27
URL: http://atenab.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0