Petra Marklund

Sjungit med Lady Gaga. Turnerat världen över. Tog Sverige med storm efter succén Så Mycker Bättre. Nu är hon redo att ta ett steg tillbaka. Hitta hem till de små scenerna med den mindre och intimare publikskaran. September är förbi och Petra Marklund är här. I en intervju förra veckan sa hon att hon velat göra detta länge och efter att ha lyssnat på hennes nysläppta Inferno är jag glad att hon förverkligat sin dröm. Jag tror dock inte detta är ett steg tillbaka utan ett steg i rätt riktning! Go Petra!
 
Här är hennes första singel som redan blivit en hit på radiostationerna och Spotify!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min goa älskling!
Du vet precis vad jag behöver....helt enkelt skitbra...

Svar: Visst gör jag det! ;)
Felizia Uggla

2012-10-17 @ 14:28:39

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0