Mitt i veckan igen

God morgon så här mitt i veckan. Vaknade riktigt tidigt imorse och tog en kylig morgonpromenad med Joanna. Så skönt att ha henne här och önskar att hon kunde stanna lika länge som jag ska vara här! Det är så mysigt att vakna ihop på morgonen, gnugga ögonen pigga, gå ut och gå samtidigt som vi ser solen gå upp för att sen vandra hem och göra en ordentlig frukost i lugn och ro. Sedan försvinner hon iväg till bilskolan och jag sätter mig ner med mitt plugg. Har kommit en bra bit på vägen nu och hoppas att dagens föreläsning ska ge en aha-upplevelse!
 
En oldie & goldie på Joanna och mig från WOW innan Nause skulle spela på Valland (I guess..?)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0