Lyckorus

Mjukstarta veckan? Äsch slå dig i väggen. Jag har precis blivit erbjuden jobb! Hade precis ett telefonmöte med företagets VD och inom två veckor kommer arbetsbeskrivning med tillhörande relevant information. Lyckorus att bli erbjuden jobb utan att ens ha börjat söka. Om tre månader byter jag titel - från fattig student till karriärsugen stadstjej! Får jag lov att säga hur jävla stolt jag är över mig själv!?
 
Här var jag en stolt projektassistent som precis avslutat mitt arbete på Rockbjörnen!

Kommentarer
Postat av: Sandras Matkrypin

Häftigt! Stort grattis :)

Svar: Tack så mycket :)
Felizia Uggla

2012-10-23 @ 06:31:20
URL: http://www.sandrasmatkrypin.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0