Kaffeskakig och brödbakning

Hemma igen efter en föreläsnings-påfyllning. Det finns mycket trevligheter med att gå på föreläsningarna. Något mindre trevligt är när orken tryter och man behöver energi för att orka, speciellt när föreläsaren är så pratglad att en rast sällan kommer. När det väl är dags för en bensträckare skyndar jag mig för att hinna köpa en kaffe. Det är något speciellt med kaffe, det är så gott. Dessvärre hatar jag eftersmaken som biter sig fast i munnen och hur jag sedan kan bli alldeles kallsvettig, skakig och illamående. Är det fler än jag som känner så här? Någon som har tips på hur jag ska få i mig energi utan kaffe? :)
 
Snart kommer Joanna hem och då ska vi inhandla till vår bakning! Tänkte testa det HÄR brödet från PT-fias blogg! Låter mumsigt!
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0