Inspirationsväggen

Då var det dags igen. På´t igen. Arbetet om tjänstelogik och värdeskapande ska vara klart i helgen men mitt mål är att det ska vara klart på torsdag. Då får jag en lång helg och kan spendera sista dagarna med Joanna. I helgen åker hon tillbaka till Stockholm igen.
 
I går hade vi en riktigt skön dag. Långpromenad, bullbak, Grey's Anatomy-maraton, städade mitt rum och påbörjade min inspirationsvägg! Ibland kommer tvivlet, då man tror att man är sämst i hela världen. Man glömmer att uppskatta det man har och eftersträvar omöjligheten. Man tittar på sina brister och avundas andras egenskaper. Jag jobbar på det och hoppas inspirationsväggen ska hjälpa mig :)
 
 
 
Puss

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0