Hey Friday

God morgon!
 
Som vanligt började jag och Joanna dagen med en PW på Stensö. Det var riktigt kallt i morse och jag tackar Sandra som letade fram mina älskade skinnvantar. Nu sitter jag på bibblan och skriver på mitt arbete. Går lite segt i dag så ska kika igenom föreläsningsmaterialet för att hitta lite nyckelord.
 
I eftermiddag är det föreläsning och sen tänkte jag köra mitt favoritpass Body Pump! Det var riktigt längesen jag körde ett ordentligt styrkepass så ska bli skönt. Sen var väl tanken att gå ut ikväll. Pluggat så mycket de senaste veckorna att jag inte orkat gå ut, så ska bli kul att träffa folk och dansa.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0