Hej måndag

Så där ja. Levde lite datalöst i några dagar och det där med att blogga från mobilen blev aldrig av.. Sitter nu i mitt rum i Kalmar och dricker en kopp té. Vill att Sandra ska vakna så jag kan hämta kurslitteraturen. Jag behöver de till mitt arbete men vågar inte gå in ifall jag skulle råka väcka henne.. Läser igenom alla slides och tvättar istället.
 
Haft en riktigt bra helg i Stockholm iaf! Träffat Tone som alltid tar fram mina bästa egenskaper. Vi tränade, åt brunch, bakade äppelpaj och kollade på Dumma Mig samtidigt som Tone målade små jordgubbar på mina naglar! Fredag-lördag tillbringades med min storasyster och hennes familj. Vi lagade middag, spelade spel och hade kramkalas med min systerson Bruno! På lördag kväll kom Joanna, Elin och Jennifer hem till mig och åt middag och tjejsnackade. Och igår brunchade jag med Rebecca & Emelie på Café String innan det var dags att möta upp Joanna och åka hem till lilla Kalmar igen!
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0