Everybody Talks

Kommer ni ihåg låten Animal? Och då menar jag inte med Miike Snow utan med Neon Trees. Gillade den skarpt! Nu har dem kommit ut med en ny låt: Everybody Talks. Hörde den på radion förra veckan och kunde inte förstå vilka det var. Det lät som Julian Casablancas röst, men refrängen är alldeles för klatschig och poppig för att vara The Strokes. På något sätt fick jag iaf reda på vilka det var.. Riktigt skön vårpop som passar nu när hösten kommit. Blir perfekt i min tokigt korta pluggpaus. Hade jag haft ännu mer tid hade jag sprungit ut i skogen och sparkat löv med den här i öronen. Ja, ni förstår nog. En bra låt helt enkelt! 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0