Du måste finnas

Haha, situationen känns väldigt absurd. Ligger i min säng omringad av tända ljus och lyssnar på den här låten. Det känns väldigt religiöst och pampigt. Skulle inte förvåna mig om det slutar i tårar och några kärleks-sms till min familj. Haha. Vet inte riktigt hur jag lyckats snurra in på den här låten. Har dock en stark känsla av att det har något med hysterin som uppstod i kollektivet (inte helt ovanligt!) under middagen.Vad hysterin berodde på? Frågan är och förblir obesvarad. Det finns inte många klarheter hos Sandra, Henke och mig. Det bara är. Men tillbaka till låten. Den är fantastisk! Likaså är Helen Sjöholm!
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0