Bye love

Jag tog henne med på en två veckors intensivitet. Intensivt umgänge. Intensiv körkortsteori. Intensivkört. Intensiv systerkärlek. Nu har hon lämnat mig och med sig har hon ett körkortsbevis och två veckor av underbara minnen. Äntligen har jag haft sällskap på min morgonpromenader, tidiga frukostar, brödbak, Grey's Anatomy-maraton och allt annat. Med henne blir allt så mycket härligare. Låt tiden rusa så vi får träffas snart igen.
 
I morse gick vi upp riktigt tidigt för att hinna packa det sista och gå till bussen. Sen gick jag med ledsna ögon till Nordic Club, sprang 2 kilometer i uppförsbacke och testade på Bodybalance. Jag, bildligt talat, badade i mitt eget svett. Det var riktigt jobbigt! Nu ska jag läsa igenom mitt arbete och sen skicka in det, efter det tänkte jag städa och påbörja mina praktikrapporter (Dessa borde jag gjort klart i somras och har ingen ursäkt till varför det inte blev så. Bara att bita i det sura äpplet)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0